فهرست اشعار :: شعرا

شعرا

معرفی وب سایت های ادبی و شاعران

شعرا

معرفی وب سایت های ادبی و شاعران

 

 

در انجمن شاعران جوان

شعر خود را ثبت کنید

👇

www.shaeranejavan.com

علی احمدی

نظرات  (۷)

مرسی مننون 
عالی بود
به ما هم سربزنید خوشحال میشیم
پاسخ:
خواهش می کنم.
این فقط لینک بود(وبلاگ من واسطه است) وبلاگی که توسط عناوین این مطلب وارد آن می شوید برای شخص دیگری است،نه برای من.با کلیک بر روی عناوین بالا وارد سایتی خواهید شد که برای شخص دیگری است.به هر حال ممنون.

حوصله داشته باشم میام مطالبتون رو میبینم.

۰۶ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۱۶ مسعود رضایی
سلام علی عزیز. از لطف و نوازش مهربانانه شما سپاسگزارم . طاعات و عبادات شم نیز مقبول درگاه حضرت دوست
پاسخ:
سلام.خواهش می کنم.ممنون
۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۶ سام نجفی نیا
دنبال کردم وبلاگتون رو ممنون میشم شما هم همین کارو بکنین 
پاسخ:
حوصله ندارم هر روز هر روز مطلب بخونم
خودمم زیاد نمی نویسم.دنبال نمی کنم.
برای همین پیامتون رو به نمایش در آوردم
تا اگر هر کسی دید و خواست دنبال کنه.

۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۶:۰۵ خادم امام زمان عج الله
http://cld14.irans3.com/dlir-s3/10531478756610578338.jpg?1508516490
۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۶:۱۰ خادم امام زمان عج الله

 

آیا مثل کوفیان رفتار نمی کنیم؟؟!

امام حسین هم امام زمان ِ عصر خودش بود.  اما کوفیان ، امام زمان خودشان را تنها و غریب رها کردند و به یاری اش نشتافتند !!!! ما نیز امام زمان خود (امام مهدی عج) را تنها و غریب رها کرده ایم ... لبیکی به یاری اش نیست .. دلها برای دیدارش بیقرار نیست... بین خود و امام زمانمان ، از گناهانمان دیوار بزرگی ساخته ایم . و عجیب است که میگوییم ای کاش در کربلا بودیم و امام حسین علیه السلام را یاری میکردیم !!! در حالی که امام زمان خودمان تنها و غریب است !!


اینجا هم کربلاست و امام زمانمان غریب و تنها و بی یار و بی سپاه است و نیازمند یاری ماست !! ما که خواهان یاری رساندن به امام حسین (ع) هستیم؛ پس چطور فرزند دلبندشان را که نیازمند یاری ماست رهایش کرده ایم؟؟!!!
نکند فراموش کرده ایم کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا را !!!

هیچ گوش به فرمان امام زمانمان هستیم ؟؟ چطور می خواهیم امام زمانمان را یاری کنیم ؟ ما برای امام زمانمان چه کرده ایم ؟ مرد عمل همان هست که کوفیان گفتند و نبودند !!!
ما چطور ؟؟!!
 پس ما کی خود را از این دنیای مادی رها میکنیم و به یاری امام زمانمان میشتابیم ؟؟! امام زمان(عج) تا کی باید منتظر بمانند ؟ آیا واقعا چون کوفیان ملعون ، رفتار نمی کنیم ؟؟!

باید به یاری امام زمانمان بشتابیم ؛ اما همانگونه که ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) بی پاسخ ماند ؛ ندای هل من ناصر ینصرنی امام زمانمان بی لبیک مانده !!!

پاسخ به ندای هَل مِن ناصر یَنصُرنی امام زمان (عج)، زمینه‌ساز ظهور است
امروز ندای هَل مِن ناصر یَنصُرنی امام حسین(ع) از گلوی مبارک امام زمان (عج) بلند شده است.


با سلام و صلوات خداقوت و سپاس از مطالب ارزشمندتان جزاکم الله خیرا
پاسخ:
سلام.ممنون.
با سلام و عرض ادب . مهدی موسوی را که در شاعران امروزتان پیدا کردم حالم خوب شد اصلا . اما فقط شعرهای قدیمیش از این طریق پیدا میشوند :(
پاسخ:
سلام.ممنون.ایول خوشحال شدم.

یا کتابشو بخر یا از کتابخانه امانت بگیر.
سلام
قالب جدید زیباست :))
پاسخ:
سلام.آره زیباست اما به شعر ربطی نداره و موضوع وبلاگم شعر و شاعریه.
برای همین به زودی عوض می کنم.ممنون از نگاهتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">